Applicability of Commodity Classification Theory to Internet Retail Marketing / Nejlevnější knihy
Applicability of Commodity Classification Theory to Internet Retail Marketing

Kód: 07116606

Applicability of Commodity Classification Theory to Internet Retail Marketing

Autor Leland Taylor

In general, commodity classification theory has served as the basis for consumer marketing theory for more than 80 years. This dissertation project examines the development of the theory and tests it's continued applicability to t ... celý popis

1769


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Applicability of Commodity Classification Theory to Internet Retail Marketing

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

In general, commodity classification theory has served as the basis for consumer marketing theory for more than 80 years. This dissertation project examines the development of the theory and tests it's continued applicability to today's Internet retail marketing environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1769

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: