Intelligent Customer Complaint Management System with Application to the Transport and Logistics Industry / Nejlevnější knihy
Intelligent Customer Complaint Management System with Application to the Transport and Logistics Industry

Kód: 01468861

Intelligent Customer Complaint Management System with Application to the Transport and Logistics Industry

Autor Alireza R. Faed

This book describes an intelligent customer relationship management framework that not only categorizes and analyses customer complaints but also evaluates customer satisfaction thus helping convert dissatisfaction into future bus ... celý popis

5060


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Intelligent Customer Complaint Management System with Application to the Transport and Logistics Industry

Nákupem získáte 506 bodů

Anotace knihy

This book describes an intelligent customer relationship management framework that not only categorizes and analyses customer complaints but also evaluates customer satisfaction thus helping convert dissatisfaction into future business development strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: