Advertising, Promotion, and New Media / Nejlevnější knihy
Advertising, Promotion, and New Media

Kód: 06301510

Advertising, Promotion, and New Media

Autor Marla R. Stafford, Ronald J. Faber

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interac ... celý popis

6712


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advertising, Promotion, and New Media

Nákupem získáte 671 bodů

Anotace knihy

This volume provides an overview of the newest media technologies and how they can be used in marketing communications. It offers insights on the use of techniques including 3-D advertising, mobile advertising, advergames, interactivity, and netvertising images, as well as Internet advertising formats such as bANNer ads and pop-ups

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6712

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: