Advertised Mind / Nejlevnější knihy
Advertised Mind

Kód: 04138908

Advertised Mind

Autor Erik Plessis

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. "The Advertised Mind" draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, n ... celý popis

1032


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advertised Mind

Nákupem získáte 103 bodů

Anotace knihy

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. "The Advertised Mind" draws on the very latest research into the workings of the human brain undertaken by psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. Author Erik du Plessis uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He also draws on the findings of Adtrack's world-famous database of responses to over 30,000 TV commercials (the largest in the world). He explores what 'ad-liking' really means, and suggests how this paradigm about the role of emotion has resulted in a continued effort to obtain maximum return from advertising spend.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1032

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: