Advances in Electronic Marketing / Nejlevnější knihy
Advances in Electronic Marketing

Kód: 08752289

Advances in Electronic Marketing

Autor Irvine Clarke, Theresa Flaherty

There are many challenges facing organizations today as they incorporate electronic marketing methods into their strategy. This book examines these challenges within three major themes: the global environment, the strategic/techno ... celý popis

2712


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advances in Electronic Marketing

Nákupem získáte 271 bodů

Anotace knihy

There are many challenges facing organizations today as they incorporate electronic marketing methods into their strategy. This book examines these challenges within three major themes: the global environment, the strategic/technological realm, and the buyer behavior of online consumers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2712

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: