Adding Value (RLE Marketing) / Nejlevnější knihy
Adding Value (RLE Marketing)

Kód: 06735901

Adding Value (RLE Marketing)

Autor Geoffrey G. Jones, Nicholas J. Morgan

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brand ... celý popis

4949


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Adding Value (RLE Marketing)

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

An international group of scholars, drawn from the United States, Europe and Australia and from a number of academic disciplines, explores the history of marketing in the food and drink industries, focusing on the meaning of brands, the ways in which they add value and the surrounding business strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4949

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: