Wine and Identity / Nejlevnější knihy
Wine and Identity

Kód: 06733728

Wine and Identity

In an increasingly competitive global market, winemakers are seeking to increase their sales and wine regions to attract tourists. To achieve these aims, there is a trend towards linking wine marketing with identity. Such an appro ... celý popis

5305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Wine and Identity

Nákupem získáte 531 bodů

Anotace knihy

In an increasingly competitive global market, winemakers are seeking to increase their sales and wine regions to attract tourists. To achieve these aims, there is a trend towards linking wine marketing with identity. Such an approach seeks to distinguis

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

5305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: