Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning / Nejlevnější knihy
Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Kód: 20542822

Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Autor William Ammerman

Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift th ... celý popis

676


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Invisible Brand: Marketing in the Age of Automation, Big Data, and Machine Learning

Nákupem získáte 68 bodů

Anotace knihy

Marketers are harnessing the enormous power of AI to drive unprecedented results The world of marketing is undergoing major change. Sophisticated algorithms can test billions of marketing messages and measure results, and shift the weight

Parametry knihy

676

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: