Handbook of Field Marketing / Nejlevnější knihy
Handbook of Field Marketing

Kód: 04675233

Handbook of Field Marketing

Autor Alison Williams, Roddy Mullin

If you are involved in field marketing, this is the book for you. Whether you are working within a company and seeking to employ a field marketing agency, or whether you work for such an agency and want to ensure best practice, "T ... celý popis

1438

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Handbook of Field Marketing

Nákupem získáte 144 bodů

Anotace knihy

If you are involved in field marketing, this is the book for you. Whether you are working within a company and seeking to employ a field marketing agency, or whether you work for such an agency and want to ensure best practice, "The Handbook of Field Marketing" is the essential handbook for success. "The Handbook of Field Marketing" reveals the best techniques to ensure profitable brand maximization for your company's products (or those of the client company), whether measured by brand visibility, product availability, positioning, performance against competitors or overall sales performance. Crammed with self study questions, case studies, and proven advice for success, the book offers a blueprint for best practice, enabling you to undertake robust, rigorous and meaningful brand research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1438

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: