The Future of E-Commerce / Nejlevnější knihy
The Future of E-Commerce

Kód: 18836223

The Future of E-Commerce

Autor Harry Mwololo

Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, , Sprache: Deutsch, Abstract: Traditional retailers have been serving a huge percentage of the population ... celý popis

1042


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Future of E-Commerce

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, , Sprache: Deutsch, Abstract: Traditional retailers have been serving a huge percentage of the population who are dependent on them for the provision of various products (Zhou & Zhang, 2007). However, buying goods or services over the internet has been a growing trend attracting huge popularity in the past few years (Cebi, & Bayraktar, 2003). This is principal because more people find it expedient and simple to shop from their offices or homes without the conventional work of going from one shop to another looking for goods and services (Chaffey, 2002). E-shopping or online shopping includes a kind of e-Commerce that lets customers to directly shop for various products and services through the internet's virtual shop (Sivakumar & Roy, 2004). With the new e-Commerce platform characterized by e-stores that have incentives and broad varieties of products, the traditional retail system has been significantly affected. E-commerce has slapped the face of the conventional retail business with the fear of helplessness and uncertainty (Teece, 2010).This paper explores the effect of the increasing trend of e-Commerce over the traditional bricks and mortar shop retailing system. It highlights several aspects regarding the manner in which the conventional retail businesses have been affected by the invention and growth of e-Commerce and whether there any strategies that traditional retail businesses are employing as a comeback strategy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Politikwissenschaft Staatslehre und politische Verwaltung

1042

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: