Die 5 Axiome der Kommunikationstheorie nach Paul Watzlawick / Nejlevnější knihy
Die 5 Axiome der Kommunikationstheorie nach Paul Watzlawick

Kód: 25685144

Die 5 Axiome der Kommunikationstheorie nach Paul Watzlawick

Studienarbeit aus dem Jahr 2019 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,3, Fachhochschule D sseldorf, Sprache: Deutsch, Abstract: Ziel der Arbeit ist es, die Theorie von ... celý popis

1063


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Die 5 Axiome der Kommunikationstheorie nach Paul Watzlawick

Nákupem získáte 106 bodů

Anotace knihy

Studienarbeit aus dem Jahr 2019 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,3, Fachhochschule D sseldorf, Sprache: Deutsch, Abstract: Ziel der Arbeit ist es, die Theorie von Paul Watzlawick, seine Arg

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Politikwissenschaft Staatslehre und politische Verwaltung

1063

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: