Television Brandcasting / Nejlevnější knihy
Television Brandcasting

Kód: 06400506

Television Brandcasting

Autor Jennifer Gillan

Television Brandcasting examines U. S. television's utility as a medium for branded storytelling. It investigates the current and historical role that television content, promotion, and hybrids of the two have played in disseminat ... celý popis

1942


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Television Brandcasting

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

Television Brandcasting examines U. S. television's utility as a medium for branded storytelling. It investigates the current and historical role that television content, promotion, and hybrids of the two have played in disseminating brand messagi

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1942

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: