Strategiczne zarzadzanie marka / Nejlevnější knihy
Strategiczne zarzadzanie marka

Kód: 12887682

Strategiczne zarzadzanie marka

Autor Kevin Lane Keller

Co sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie p ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategiczne zarzadzanie marka

Anotace knihy

Co sprawia, ze niektore marki od wielu lat niezmiennie rosna w sile, a inne - nawet jesli odniosly spektakularny sukces - upadaja? Dlaczego jedne sa w stanie przetrwac najwieksze zawirowania gospodarcze i spoleczne, a drugie nie potrafia sprostac oczekiwaniom klientow oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedz w tej ksiazce. Jest to uznany w wielu krajach podrecznik akademicki poswiecony zarzadzaniu marka, bedacy jedna z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na swiecie. Polska edycja zostala wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przyklady zaczerpniete z realiow naszego krajowego rynku, dzieki czemu stanowi cenne i wiarygodne zrodlo wiedzy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: