Kód: 00072611
Kniha uvádí vše podstatné o zavádění technologických, tržních a organizačních změn. Naleznete zde vyčerpávající informace o inovačních strategiích, o vyhodnocování konkurenčního prostředí, o nových technologických směrech. Autor v ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Kniha uvádí vše podstatné o zavádění technologických, tržních a organizačních změn. Naleznete zde vyčerpávající informace o inovačních strategiích, o vyhodnocování konkurenčního prostředí, o nových technologických směrech. Autor vám také podá návod jak vybudovat efektivní externí vazby, jak efektivně využívat kapitál pro inovace a jak přetvořit existující organizaci na inovativní.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Management, řízení, personalistika
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )