Real-Time Rendering / Nejlevnější knihy
Real-Time Rendering

Kód: 01260321

Real-Time Rendering

Autor Tomas Akenine-Moller

Focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. This book discusses practical rendering methods used in games and other applications. It also presents a theoretical frame ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Real-Time Rendering

Anotace knihy

Focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. This book discusses practical rendering methods used in games and other applications. It also presents a theoretical framework and relevant mathematics for the field of interactive computer graphics.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: