3D Engine Design for Virtual Globes / Nejlevnější knihy
3D Engine Design for Virtual Globes

Kód: 04388777

3D Engine Design for Virtual Globes

Autor Patrick Cozzi

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the gene ... celý popis

4033


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize 3D Engine Design for Virtual Globes

Nákupem získáte 403 bodů

Anotace knihy

"The first half of the book details the design of a modern 3D graphics engine: a shader-based architecture with an abstract rendering API fed by hierarchical culling and state sorting. The second half of the book upgrades the generic 3D engine to a virtual globe engine by adding high precision rendering, accurate globe rendering, vector data rendering, out-of-core rendering, and terrain rendering. The algorithms and techniques in the book are not tied to any particular programming language or rendering API but they will provide concrete examples in C#, OpenGL, and GLSL"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications 3D graphics & modelling

4033

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: