Music in Advertising / Nejlevnější knihy
Music in Advertising

Kód: 04426845

Music in Advertising

Autor Jantzen, Christian, Ph.D., Nicolai Graakjaer

Deals with the various aspects of music in advertising. This work covers different topics related to music in television commercials. It also covers advertising in other media, as well as other ways in which music is utilised to p ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Music in Advertising

Anotace knihy

Deals with the various aspects of music in advertising. This work covers different topics related to music in television commercials. It also covers advertising in other media, as well as other ways in which music is utilised to promote sales. It discusses the ontology of film and advertising music.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: