Media Choice / Nejlevnější knihy
Media Choice

Kód: 06705432

Media Choice

Autor Tilo Hartmann

Presents the research in media psychology, bridging selective exposure into a larger framework of choice in media usage. Considering the myriad media options available to use, this work seeks to answer such questions as: what mech ... celý popis

5181


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Choice

Nákupem získáte 518 bodů

Anotace knihy

Presents the research in media psychology, bridging selective exposure into a larger framework of choice in media usage. Considering the myriad media options available to use, this work seeks to answer such questions as: what mechanisms guide an individual's exposure to/choice of media and how can researchers model them.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

5181

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: