Marketing produktow zywnosciowych / Nejlevnější knihy
Marketing produktow zywnosciowych

Kód: 12877503

Marketing produktow zywnosciowych

Autor Pawel Bryla, Tomasz Domanski

Ksiazka obejmuje problematyke marketingu produktow zywnosciowych ze szczegolnym uwzglednieniem branz: mleczarskiej, przetworstwa miesa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwage na: teoretycznych aspektach marketingu zywnosci, ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing produktow zywnosciowych

Anotace knihy

Ksiazka obejmuje problematyke marketingu produktow zywnosciowych ze szczegolnym uwzglednieniem branz: mleczarskiej, przetworstwa miesa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwage na: teoretycznych aspektach marketingu zywnosci, strategiach wykorzystania srodkow unijnych przez polskich producentow, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejsciu do UE, konkurencyjnosci polskich produktow zywnosciowych na rynku europejskim, przykladach strategii producentow i dystrybutorow na polskim rynku. Ksiazka jest przeznaczona dla wykladowcow marketingu, studentow kierunkow ekonomicznych oraz praktykow gospodarczych.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Kucharstwo. Żywność. Gastronomia



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: