Marketing of Processed Fruit and Vegetable / Nejlevnější knihy
Marketing of Processed Fruit and Vegetable

Kód: 09327760

Marketing of Processed Fruit and Vegetable

Autor Monalisa Choudhury, Nayan Barua

This book depicts the marketing scenario of the food processing industries. The whole work is divided into eleven chapters which throws light into the various aspects of the food processing industries stretching of the food proces ... celý popis

1892


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing of Processed Fruit and Vegetable

Nákupem získáte 189 bodů

Anotace knihy

This book depicts the marketing scenario of the food processing industries. The whole work is divided into eleven chapters which throws light into the various aspects of the food processing industries stretching of the food processing industries stretching from the supply of raw materials, market demand, problems, prospects, government assistance to the industry and consumer behaviour towards processed foods. The whole work lay special emphasis on the marketing problems faced by the processed food industry in relation with financial and infrastructual problems. The crux of the study cover the entire gamut of the subject ranging from transportation, preservation, distribution, packaging, training of personnel, promotional problems, raw materials and competitiveness of the product in terms of quality and price.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Technology, engineering, agriculture Industrial chemistry & manufacturing technologies Industrial chemistry

1892

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: