Managing Opportunity Development in Business Networks / Nejlevnější knihy
Managing Opportunity Development in Business Networks

Kód: 04776556

Managing Opportunity Development in Business Networks

Autor P. Ghauri, A. Hadjikhani, J. Johanson

Business opportunity is defined as the driving force that creates entrepreneurship, change and growth in both SMEs and multinational firms. Business networks provide opportunities and competitive advantage but they also impose con ... celý popis

3313


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Opportunity Development in Business Networks

Nákupem získáte 331 bodů

Anotace knihy

Business opportunity is defined as the driving force that creates entrepreneurship, change and growth in both SMEs and multinational firms. Business networks provide opportunities and competitive advantage but they also impose constraints on firms. This volume connects opportunity detection with business networks to explore the impact of this combination on the competitive strategies of firms. It will be of use to researchers and PhD candidates working in the field of entrepreneurship, networks, and competitive strategies and advantages.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

3313

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: