Beating Low Cost Competition - How Premium Brands Can Respond to Cut-Price Rivals / Nejlevnější knihy
Beating Low Cost Competition - How Premium Brands Can Respond to Cut-Price Rivals

Kód: 04084645

Beating Low Cost Competition - How Premium Brands Can Respond to Cut-Price Rivals

Autor Adrian Ryans

Practical guide to help executives in traditional companies develop winning strategies to beat the low-cost competition.

920


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Beating Low Cost Competition - How Premium Brands Can Respond to Cut-Price Rivals

Nákupem získáte 92 bodů

Anotace knihy

Practical guide to help executives in traditional companies develop winning strategies to beat the low-cost competition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

920

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: