Kód: 06703882
Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owner ... celý popis
3378 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 338 bodů
Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
3378 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )