Knowing the Audience and their Cultural Preferences / Nejlevnější knihy
Knowing the Audience and their Cultural Preferences

Kód: 06828635

Knowing the Audience and their Cultural Preferences

Autor Ann Marcus-Quinn

This book explores the assumption that while the same world events are reported in popular news magazines, how the final news articles are constructed is largely dependent on cultural influences. Raw information is processed and c ... celý popis

1769


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Knowing the Audience and their Cultural Preferences

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

This book explores the assumption that while the same world events are reported in popular news magazines, how the final news articles are constructed is largely dependent on cultural influences. Raw information is processed and constructed into tailor-made news articles refined to meet the specific needs of an identifiable readership. This work looks at how articles are formulated to suit an individual culture s needs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1769

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: