Handbook for Market Research for Life Sciences Companies / Nejlevnější knihy
Handbook for Market Research for Life Sciences Companies

Kód: 16182592

Handbook for Market Research for Life Sciences Companies

Autor Jean-Francois Denault

As innovation moves from the lab to the market, a new research phase begins for the entrepreneur: the market research phase. Inspired by a new technology that can change the world, critical questions need to be addressed. Is ther ... celý popis

1979


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook for Market Research for Life Sciences Companies

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

As innovation moves from the lab to the market, a new research phase begins for the entrepreneur: the market research phase. Inspired by a new technology that can change the world, critical questions need to be addressed. Is there a marke

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

1979

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: