Kód: 20908399
An intimate and profound reckoning with the changes buffeting the $2 trillion global advertising and marketing business from the perspective of its most powerful players, by the bestselling author of Googled Advertising and market ... celý popis
475 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 48 bodů
An intimate and profound reckoning with the changes buffeting the $2 trillion global advertising and marketing business from the perspective of its most powerful players, by the bestselling author of Googled Advertising and marketing touc
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
475 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )