Formulating, Packaging and Marketing of Natural Cosmetic Products / Nejlevnější knihy
Formulating, Packaging and Marketing of Natural Cosmetic Products

Kód: 04883892

Formulating, Packaging and Marketing of Natural Cosmetic Products

Autor Dayan, Kromidas

The use of natural ingredients and functional botanical compounds in cosmetic products is on the rise, but there are still many misconceptions in the industry about natural products. Formulating, Packaging, and Marketing of Natura ... celý popis

4464


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Formulating, Packaging and Marketing of Natural Cosmetic Products

Nákupem získáte 446 bodů

Anotace knihy

The use of natural ingredients and functional botanical compounds in cosmetic products is on the rise, but there are still many misconceptions in the industry about natural products. Formulating, Packaging, and Marketing of Natural Cosmetic Products describes the use of natural compounds in cosmetic and personal care products: their source, processing, safety, efficacy, stability, and formulations aspects. The book provides cosmetic and personal care industry professionals and natural product development experts with the history and markets for natural compounds, regulations, and manufacturing issues as well as a discussion of "green" cosmetics.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Other branches of medicine

4464

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: