Food Choice, Acceptance and Consumption / Nejlevnější knihy
Food Choice, Acceptance and Consumption

Kód: 01391920

Food Choice, Acceptance and Consumption

Autor H. J. H. MacFie, Herbert L. Meiselman

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities. This subject has matured in recent year ... celý popis

4673


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Food Choice, Acceptance and Consumption

Nákupem získáte 467 bodů

Anotace knihy

It is critical for the food industry to maintain a current understanding of the factors affecting food choice, acceptance and consumption since these influence all aspects of its activities. This subject has matured in recent years and, for the first time, this book brings together a coherent body of knowledge which draws on the experiences in industrial and academic settings of an international team of authors. Written for food technologists and marketeers, the book is also an essential reference for all those concerned with the economic, social, and psychological aspects of the subject.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

4673

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: