Corporate Media Toolkit / Nejlevnější knihy
Corporate Media Toolkit

Kód: 15808697

Corporate Media Toolkit

Autor DIZAZZO

This book offers corporate writers, producers and directors an accessibly-written, hands-on guide to practical techniques important in producing high-quality, nuanced work in a corporate environment. Exploring each phase of media ... celý popis

1231


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Corporate Media Toolkit

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

This book offers corporate writers, producers and directors an accessibly-written, hands-on guide to practical techniques important in producing high-quality, nuanced work in a corporate environment. Exploring each phase of media development-project inc

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

1231

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: