Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful T ools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Busi ness Success / Nejlevnější knihy
Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful T ools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Busi ness Success

Kód: 39353026

Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful T ools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Busi ness Success

Create, manage, and measure innovationIn Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success, bestselling author Michael Lewrick delivers a simple and straightforward pl ... celý popis

726


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 9-13 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful T ools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Busi ness Success

Nákupem získáte 73 bodů

Anotace knihy

Create, manage, and measure innovationIn Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success, bestselling author Michael Lewrick delivers a simple and straightforward playbook to manage and measure innovation. In the book, you'll learn how to utilize the design thinking paradigm for innovation success and how successful leaders manage Explore and Exploit portfolios to create impact.The author explains how to:* Strategically employ data analytics, artificial intelligence, and neurodesign to drive innovation and business results* Deploy Objectives and Key Results (OKRs) for innovation teams to realize true alignment between the business and team performance* Use the provided hands-on tools to measure your firm's success at creating meaningfully new and interesting products, services, and experiencesPart of the Design Thinking Series, Design Thinking and Innovation Metrics will earn a place in the libraries of managers, executives, product owners, innovation teams, entrepreneurs, and other business leaders.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

726

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: