Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) / Nejlevnější knihy
Customer Understanding: Three Ways to Put the

Kód: 26995789

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Autor Annette Franz

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe t ... celý popis

742


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Nákupem získáte 74 bodů

Anotace knihy

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the

Parametry knihy

742

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: