Contemporary Development in Business and Management / Nejlevnější knihy
Contemporary Development in Business and Management

Kód: 05280765

Contemporary Development in Business and Management

Autor Alexander Berger

Scholarly Research Paper from the year 2010 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, grade: 73%, University of Sunderland, language: English, comment: 70%(engl. Notensystem) entspricht einer 1,0 lt. dt. Note ... celý popis

1174


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Contemporary Development in Business and Management

Nákupem získáte 117 bodů

Anotace knihy

Scholarly Research Paper from the year 2010 in the subject Business economics - Personnel and Organisation, grade: 73%, University of Sunderland, language: English, comment: 70%(engl. Notensystem) entspricht einer 1,0 lt. dt. Notensystem , abstract: Nowadays the interface of the external and internal environments is of great importance. Companies can influence their internal environment, but they generally have less influence on the external environment. Furthermore, the demographic change is challenging most companies. On the one hand they have to adjust to the changing customers' needs and on the other hand they have to deal with the decline of the workforce on the labour market. As an leading international branded consumer goods company Beiersdorf is influenced by external and internal factors in many ways.This report is divided into two parts. The first part will evaluate the internal and external environment of Beiersdorf. On the basis of the Beiersdorf s history development the internal environment will be analysed. Furthermore the external environment will be presented within the scope of the PEST analysis and Porter s five forces. The second part will show how demographic factors influence Beiersdorf s policies and how the company has responded in the past. At the end areas of improvement regarding demographic factors will be proposed.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1174

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: