Kód: 20813417
This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future. Using an overview of the historical creation of consumer identity, Consumer I ... celý popis
2898 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 290 bodů
This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future. Using an overview of the historical creation of consumer identity, Consumer Identities demonstra
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies
2898 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )