Airlines: Managing to Make Money / Nejlevnější knihy
Airlines: Managing to Make Money

Kód: 04678124

Airlines: Managing to Make Money

Autor Stephen Holloway

Drawing on developments in the services management, strategic management and brand management literature, this book presents critical new approaches to developing customer-centred airline strategies. Designed for a wide audience o ... celý popis

4990


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Airlines: Managing to Make Money

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

Drawing on developments in the services management, strategic management and brand management literature, this book presents critical new approaches to developing customer-centred airline strategies. Designed for a wide audience of aviation management students and professionals, it acts as a "linking text", structured around services management approaches to strategy, marketing, human resources management, and operations. Written in an accessible and practical style, it contains a blend of "ten-minute manager"-type checklists and comprehensive academic principles. It draws together a broad range of knowledge from contemporary management fields to produce a framework specifically relevant to the airline industry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Transport industries

4990

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: