Advertising, Society, and Consumer Culture / Nejlevnější knihy
Advertising, Society, and Consumer Culture

Kód: 06301514

Advertising, Society, and Consumer Culture

Autor Joyce M. Wolburg

Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consumer Culture develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising, Society, and Consumer Culture

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Designed as a core textbook for courses in Advertising and Society, dvertising, Society, and Consumer Culture develops an integrated perspective that gives students a framework for understanding past, present, and future issues in advertising communications. It covers the entire range of social, political, cultural, regulatory, and economic issues that surround advertising and its role in modern society.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: