3D Games Programming / Nejlevnější knihy
3D Games Programming

Kód: 04269196

3D Games Programming

Autor Pierre (University of Pretoria) Rautenbach

3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine using a bottom-up approach. By following the easy-to-read text, the reader will learn how to create his or her own next-generation 3- ... celý popis

3178

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize 3D Games Programming

Nákupem získáte 318 bodů

Anotace knihy

3D Game Programming focuses on all the elements making up a 3-D first-person shooter game engine using a bottom-up approach. By following the easy-to-read text, the reader will learn how to create his or her own next-generation 3-D game engine with support for vertex and pixel shading GPU techniques (via Cg and HLSL), dynamic lighting and shadowing (via stencil shadow volumes), geometric meshes, audio, artificial intelligence, physics, environmental reflections, refraction and advanced lighting techniques such as High Dynamic Range lighting. Dealing with the cross-platform programming of 3-D Games for both Linux/MacOS X (via OpenGL/GLUT) and Windows (via DirectX 10 or OpenGL/GLUT) platforms, this book bridges an existent rift in the game development community. In addition to covering these APIs in-depth, the reader is also introduced to other game programming topics such as game development techniques and methodologies, particle systems, shader-based special effects, physics-based animation and artificial intelligence, making this the most comprehensive game programming guide around.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Digital lifestyle Computer games / online games: strategy guides

3178

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: