Television and Political Advertising / Nejlevnější knihy
Television and Political Advertising

Kód: 06595031

Television and Political Advertising

Traces how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. Suitable for researchers in advertising, communication, and consumer psychology, this title help ... celý popis

4871


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Television and Political Advertising

Nákupem získáte 487 bodů

Anotace knihy

Traces how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. Suitable for researchers in advertising, communication, and consumer psychology, this title helps define future work on the relationship between television, politics, and the mind of the voter.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

4871

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: