Wordcraft: The Art of Turning Little Words Into Big Business / Nejlevnější knihy
Wordcraft: The Art of Turning Little Words Into Big Business

Kód: 12050888

Wordcraft: The Art of Turning Little Words Into Big Business

Autor Alex Frankel

In "Wordcraft," Frankel, a business writer who once briefly worked as a namer, tells the story of how five major brands got their names: BlackBerry, Accenture, Viagra, the Porsche Cayenne, and IBMUs "e-business." ... celý popis

425

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Wordcraft: The Art of Turning Little Words Into Big Business

Nákupem získáte 43 bodů

Anotace knihy

In "Wordcraft," Frankel, a business writer who once briefly worked as a namer, tells the story of how five major brands got their names: BlackBerry, Accenture, Viagra, the Porsche Cayenne, and IBMUs "e-business."

Parametry knihy

425

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: