Wine Marketing / Nejlevnější knihy
Wine Marketing

Kód: 04145337

Wine Marketing

Autor C Michael Hall

Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:§'How to' and 'ho ... celý popis

1495


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Wine Marketing

Nákupem získáte 150 bodů

Anotace knihy

Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:§'How to' and 'how not to' case studies based on international examples§A guide to further reading and websites§'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation§'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.§Systematic discussion of how to adapt classic marketing techniques to the specifics of the wine industry.§International case studies and examples to demonstrate real-life practice.§A variety of features to facilitate learning and allow self-evaluation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Cookery / food & drink etc Beverages

1495

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: