Weather on the Air - A History of Broadcast Meteorology / Nejlevnější knihy
Weather on the Air - A History of Broadcast Meteorology

Kód: 05018252

Weather on the Air - A History of Broadcast Meteorology

Autor Robert Henson

From low humor to high drama, TV weather reporting over the decades has encompassed an enormous range of styles and approaches, triggering chuckles, infuriating the masses, and at times even saving lives. In "Weather on the Air", ... celý popis

981

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Weather on the Air - A History of Broadcast Meteorology

Nákupem získáte 98 bodů

Anotace knihy

From low humor to high drama, TV weather reporting over the decades has encompassed an enormous range of styles and approaches, triggering chuckles, infuriating the masses, and at times even saving lives. In "Weather on the Air", meteorologist and science journalist Robert Henson covers it all - the people, technology, science, and show business that combine to deliver the weather to the public each day. The first comprehensive history of its kind, "Weather on the Air" explores the many forces that have shaped weather broadcasts over the, years, including the long-term drive to professionalize weathercasting, the complex relations between government and private forecasters, and the effects of climate-change science and the Internet on today's broadcasts. Dozens of photos and anecdotes accompany Henson's more than two decades of research to document the evolution of weathercasts, from their primitive beginnings on the radio to the high-gloss, graphics-laden segments we watch on television every morning. This engaging study will be an invaluable tool for students of broadcast meteorology and mass communication and an entertaining read for anyone fascinated by the public face of weather.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Film, TV & radio Television

981

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: