Kód: 01109554
Metodologie a historie výzkumu českého rozhlasu jsou hlavní témata práce Veroniky Hankusové. Autorka nejprve osvětluje vztah médium – publikum a představuje posluchače jako objekt výzkumu, poté srovnává jednotlivé metody a zmiňuje ... celý popis
146 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 15 bodů
Metodologie a historie výzkumu českého rozhlasu jsou hlavní témata práce Veroniky Hankusové. Autorka nejprve osvětluje vztah médium – publikum a představuje posluchače jako objekt výzkumu, poté srovnává jednotlivé metody a zmiňuje se také o výzkumu v zahraničí. Druhá část knihy je věnována vývoji výzkumu, dopadu a aplikaci výsledků a rozhlasové propagaci v Československu a České republice. Přehled je strukturován do pěti základních období: předválečného, let 1945–1951, kdy v Československé republice začalo působit první oficiální výzkumné oddělení, let šedesátých, období normalizace a etapy po roce 1989.
Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Ostatní populárně naučná
146 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )