Virtual Social Identity and Consumer Behavior / Nejlevnější knihy
Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Kód: 03017895

Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Autor Natalie T. Wood, Michael R. Solomon

Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It dis ... celý popis

6680


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Virtual Social Identity and Consumer Behavior

Nákupem získáte 668 bodů

Anotace knihy

Explores consumer behavior in virtual worlds, and offers implications for marketers interested in working in these environments. This book offers insight into the largest and fastest growing group of users - kids and teens. It discusses the impact of virtual social identities on consumers, consumer behavior, and electronic commerce.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

6680



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: