Virtual Reality Analytics: How VR and AR change Business Intelligence / Nejlevnější knihy
Virtual Reality Analytics: How VR and AR change Business Intelligence

Kód: 18607471

Virtual Reality Analytics: How VR and AR change Business Intelligence

Autor Joerg Osarek, Carsten Frisch, Krzysztof Izdebski

Way more than traditional web shop analysis technology VR analytics promises to deliver even deeper insights into the consumer's psyche. As powerful as immersive media itself are the new possibilities of gathering behavioural user ... celý popis

300


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Virtual Reality Analytics: How VR and AR change Business Intelligence

Nákupem získáte 30 bodů

Anotace knihy

Way more than traditional web shop analysis technology VR analytics promises to deliver even deeper insights into the consumer's psyche. As powerful as immersive media itself are the new possibilities of gathering behavioural user data during VR experience

Parametry knihy

300

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: