Kód: 18173744
Ideas may be good or bad, big or little, powerful or weak. But what really matters is how valuable they are. The commercial overrides the subjective. Or to put it another way, the value is more important than the value judgement - ... celý popis
403 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 40 bodů
Ideas may be good or bad, big or little, powerful or weak. But what really matters is how valuable they are. The commercial overrides the subjective. Or to put it another way, the value is more important than the value judgement - so learn how to make your ideas worth more!
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
403 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )