Kód: 15469184
In this book, Nizar Abdelkafi defines variety-induced complexity from the perspectives of the company, supply chain and customers. The author develops a sequence model and a key metrics system for the management of internal comple ... celý popis
1567 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 157 bodů
In this book, Nizar Abdelkafi defines variety-induced complexity from the perspectives of the company, supply chain and customers. The author develops a sequence model and a key metrics system for the management of internal complexity, proposes a matrix-based tool that identifies the causes of complexity in mass customization supply chains and conducts an explorative study at a Germany-based company. Furthermore heidentifies features, to use in online configuration systems to reduce the complexity that customers face during the product selection process.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1567 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )