Unternehmensreputation Und Kaufverhalten / Nejlevnější knihy
Unternehmensreputation Und Kaufverhalten

Kód: 10900022

Unternehmensreputation Und Kaufverhalten

Autor Markus Eberl

Markus Eberl entwickelt ein umfangreiches Kaufverhaltensmodell, das den Einfluss der Unternehmensreputation auf das Preis- und Kaufverhalten untersucht, und ber cksichtigt dabei auch Moderatoren und Mediatoren dieser Beziehung. Di ... celý popis

2699


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Unternehmensreputation Und Kaufverhalten

Nákupem získáte 270 bodů

Anotace knihy

Markus Eberl entwickelt ein umfangreiches Kaufverhaltensmodell, das den Einfluss der Unternehmensreputation auf das Preis- und Kaufverhalten untersucht, und ber cksichtigt dabei auch Moderatoren und Mediatoren dieser Beziehung. Die psychologischen Wirkunge

Parametry knihy

2699

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: