Glaubwürdigkeit im Stakeholder-Management / Nejlevnější knihy
Glaubwürdigkeit im Stakeholder-Management

Kód: 01440668

Glaubwürdigkeit im Stakeholder-Management

Autor Jean-Paul Thommen

Unternehmensethik - welch schillernder Begriff! Aufgrund der zahlreichen Verfehlungen des Managements wird dieses Instrument als Allerweltsmittel zur Lösung der anstehenden Probleme gesehen. Dieses Buch zeigt, wie durch Unternehme ... celý popis

941


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Glaubwürdigkeit im Stakeholder-Management

Nákupem získáte 94 bodů

Anotace knihy

Unternehmensethik - welch schillernder Begriff! Aufgrund der zahlreichen Verfehlungen des Managements wird dieses Instrument als Allerweltsmittel zur Lösung der anstehenden Probleme gesehen. Dieses Buch zeigt, wie durch Unternehmensethik Glaubwürdigkei bei den verschiedenen Anspruchsgruppen erreicht wird.§Das Buch gibt dem Praktiker eine Hilfe, wie er sich im wirtschaftlichen Wettbewerb ethisch verhalten kann und soll, um eine Unternehmung langfristig erfolgreich zu führen. Dem Wissenschaftler vermittelt es eine Interpretation der normativen Basis der Betriebswirtschaftslehre.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

941

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: