Universal Principles of Branding: 100 Key Concepts for Defining, Building, and Delivering Brands Volume 6 / Nejlevnější knihy
Universal Principles of Branding: 100 Key Concepts for Defining, Building, and Delivering Brands Volume 6

Kód: 42804041

Universal Principles of Branding: 100 Key Concepts for Defining, Building, and Delivering Brands Volume 6

856


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Universal Principles of Branding: 100 Key Concepts for Defining, Building, and Delivering Brands Volume 6

Nákupem získáte 86 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Kunst Theater, Ballett

856

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: