Understanding the Music Industries / Nejlevnější knihy
Understanding the Music Industries

Kód: 04799217

Understanding the Music Industries

Autor Andrew Dubber, Chris Anderton, Martin James

Everyone knows music is big business, but do you really understand how ideas and inspiration become songs, products, downloads, concerts and careers? This textbook guides students to a full understanding of the processes that driv ... celý popis

2629


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Understanding the Music Industries

Nákupem získáte 263 bodů

Anotace knihy

Everyone knows music is big business, but do you really understand how ideas and inspiration become songs, products, downloads, concerts and careers? This textbook guides students to a full understanding of the processes that drive the music industries. More than just an expose or 'how to' guide, this book gives students the tools to make sense of technological change, socio-cultural processes, and the constantly shifting music business environment, putting them in the front line of innovation and entrepreneurship in the future. Packed with case studies, this book: * Takes the reader on a journey from Glastonbury and the X-Factor to house concerts and crowd-funded releases; * Demystifies management, publishing and recording contracts, and the world of copyright, intellectual property and music piracy; * Explains how digital technologies have changed almost all aspects of music making, performing, promotion and consumption; * Explores all levels of the music industries, from micro-independent businesses to corporate conglomerates; * Enables students to meet the challenge of the transforming music industries. This is the must-have primer for understanding and getting ahead in the music industries. It is essential reading for students of popular music in media studies, sociology and musicology.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2629

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: