Understanding Social Media / Nejlevnější knihy
Understanding Social Media

Kód: 02785459

Understanding Social Media

Autor Damian Ryan

Written by the same team behind the best-selling Understanding Digital Marketing, Understanding Social Media is the ultimate guide to using social media to grow your customer base, increase engagement and build your business. Dra ... celý popis

947


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Understanding Social Media

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

Written by the same team behind the best-selling Understanding Digital Marketing, Understanding Social Media is the ultimate guide to using social media to grow your customer base, increase engagement and build your business. Drawing on the experience, advice and tips of over 200 digital marketers and interviews with social media superstars it covers: - How to create a social media strategy and program - An extensive guide to social media platforms - The relationship between search and social - How to budget for social media activities - How to set KPIs - Analytics and creating a social media dashboard - Understanding social media ROI - Customer experience - Building a social media team - Risk assessment and risk management in social media Illustrated throughout with case studies from successful and failed campaigns, Understanding Social Media is the most comprehensive and practical reference guide to social media available.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

947

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: